Batman Üniversitesi

Университет
0,0
Основано на отзывах: 10

Отзывы

Al
Ali Arda Ç
90 month ago
Saat 21:00 dan sonra sessiz sakin bir yer , kafa dinlemek icin ideal. Ancak köselerde yer bulamazsiniz , köseleri kani kaynayan sevgililer kapmis durumda.
Fa
Fatih K
92 month ago
Ortam harbiden mükemmel böyle beklemezdim
Me
Memo G
95 month ago
Dünyanın en sıkıcı üniversitesi okunmamaniz tavsiye edilir ..
Ru
Ruzgar y
96 month ago
Görülmeye değer muhteşem bir manzara. Toprağı mavi ve yeşile bulayan güzel bir resim gibi...
Mm
Mmt B
96 month ago
Tenis kortu dışında ilgimi çeken bişey yok zaten tenisten başka yapacak bişey yok yaptıkları en güzel şey bu bahçeye bir kort koymaları :)
Ka
Kadir
96 month ago
............
Ak
Akn
97 month ago
Şiddetle tavsiye ediyorum. Tabiii gelin sizde görün nasıl bi yer. Üniv degil başka bi yer sanki 😳😁😁
Çe
Çekdar Ö
98 month ago
Tavsiye verilecek bir cok yanlisi var da neysee ! Yonetimin goz ardi ettigi cok sey var
Çe
Çekdar Ö
105 month ago
Bu yemekhanede ben varsam hersey guzeldir :)
Me
Mehmet G
107 month ago
Okuyanlar için çevredeki insanların tehdit oluşturduğu bir yer. Mesela " hele bize kız ayarla lo. " " ortam var mi " falan filan. :)